מהפכה בתעסוקת
העובדים הזמניים!

אקסטרות

בתקופות של עומס העובדים שלנו פה לסייע

פרויקטים זמניים

עובדים לפרויקט
של כמה ימים

סתימות חורים

אם נתקעתם בלי עובד ברגע האחרון אנחנו פה לעזור

למה

מגוון התחומים והתפקידים

דיילי יח"צ
וקידום מכירות

ספירות
מלאי

השגחת
בחינות

מלצרים

ברמנים

עובדי אריזה

עובדי
פירוק והקמה

עובדי
אדמינסטרציה

שאלות ותשובות

  1. פותחים הזמנה לעובדים ישירות דרכינו או באופן עצמאי דרך פורטל המעסיקים.
    כלי ה-AI של GETJOB מתחילים לעבוד והצעות עבודה נשלחות אוטומטית לעובדים המתאימים ביותר למשרה, בהתבסס על הכישורים, העדפות, המיקום, היכולת והזמינות שלהם.
  2. איוש המשמרות – מרגע שיבוץ העובדים למשמרות, המערכת דואגת הגעה בפועל באמצעות כלים אוטומטים; תזכורות, אישורי הגעה, התראות מיקום פיזי של העובד בסמוך לשעת המשמרת ועוד.
  3. דיווחי שעות באמצעות האפליקציה (בהתבסס על מיקום ג"ג או קוד QR), מבטיח תיעוד שעות באופן מדויק, אשר זמינות לעיון ואישור בכל עת, בפורטל המעסיקים או באפליקציית getstaff.
  4. אישור משמרות ודירוג העובדים – לאחר כל משמרת, ישלח אליכם מייל לאישור דיווחי השעות, וגם – תוכלו לדרג את העובדים שאהבתם כדי שהם יקבלו עדיפות למשמרות בהזמנה הבאה שלכם!
  5. לאחר אישור השעות,יתבצע חיוב על שעות העבודה בפועל. 
  • כל העובדים באפליקציה עוברים ראיון טלפוני ואימות נתונים כולל עדכון תעודות רלוונטיות (רישיונות, הסמכות וכו'), בטרם מאושרים למאגר העובדים של getjob.
  • בנוסף, מבוצע מעקב שוטף אחר ביצועי העובדים, תורך דירוג איכות וביצועי עבודתם בכדי להבטיח מאגר איכותי וזמין!

getjob היא פלטפורמה דיגיטלית, חדשנית, מבוססת כלי AI, לאיתור, שיבוץ וניהול עובדים בעבודת זמניות.
הפלטפורמה מאפשרת למחפשי העבודה לעבוד מתי ואיפה שמתאים להם, בגמישות מלאה, בעוד אתם כמעסיקים נהנים מגמישות תפעולית בהתאם לצרכי כח האדם והגיוס שלכם!
ממשק המעסיקים של getjob נקרא – getstaff והוא זמין לכם בפורטל המעסיקים בדסקטופ, או באפליקציה במובייל, 24/7.

אנחנו מציעים פיצ'רים חדשניים ומלא יתרונות שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר:

  • אפליקציה למובייל ופורטל לשירות עצמי.
  • מעקב אחר סטטוס הזמנה.
  • ללא יחסי עובד-מעביד! בלי תלוש משכורת, בלי טפסים – העסקת העובדים נעשית דרכינו.
  • עדכונים בזמן אמת על הגעת העובדים למשמרות.
  • איתור מבוסס מיקום.
  • אפשרות להזמנת עובד גיבוי (back-up).
  • איתור אוטומטי של החלפות עובדים ברגע האחרון.
  • דוח אישור שעות פשוט, בסיום כל משמרת.
  • אפשרות דירוג עובדים והזמנה למשמרות נוספות
  • תמיכה וזמינות מלאה עם מענה אנושי.
  • ליווי צמוד של מנהל/ת תיק לקוח למענה מותאם אישית!
  • עלות הזמנת עובדים משתנה בהתאם לתפקיד, לאיזור, לכמות ולמועדי המשמרות. הכל שקוף וברור בפתיחת ההזמנה באופן עצמאי, או דרך הנציגים שלנו.
  • בכל עת תהיה לכם האפשרות לבדוק את נתוני ההזמנה – כמה עובדים הזמנתם, כמה תקנים אוישו, ומהי העלות הצפויה (ולאחר סיום המשמרות – העלות בפועל, בהתאם לדיווחי השעות).
  • העלות הסופית מחושבת על פי כמות העובדים שהגיעו בפועל, והשעות שהם ביצעו.
  • חשוב לדעת שהשכר לעובדים משולם על ידינו – וכולם מקבלים את כל הזכויות הסוציאליות המלאות שלהם.

יש לך את האפשרות להיות עצמאי/ת בשטח ולעשות הכל דרך פורטל השירות העצמי למעסיקים או דרך אפליקציית getstaff, או להיעזר בצוות שלנו מתי שרק יתאים לך!
אפשר ליצור אתנו קשר בכל עת כדי לקבל פרטים נוספים, הצעת מחיר וסיוע בפתיחת הזמנות.

עם getjob כל יחסי העובד-מעביד עם העובדים – עלינו!

בלי תלושי שכר, בלי טפסי 101 ובלי כאב ראש. אנחנו דואגים להכל 🙂

קלטו מי עובד איתנו

מי אנחנו

getjob הוא מיזם טכנולוגי מבית 'קבוצת מעוף', העוסקת מזה עשרות שנים במתן פתרונות חדשניים ופורצי דרך בתחומי ההון האנושי.

הורידו את האפליקציה:

דילוג לתוכן